Content

Content – det bedste indhold til dine kunder

Content – eller værdibaseret indhold – er vigtigere end nogensinde før. Snart lider alle af reklametræthed, og den bedste mulighed vi har for at fange kunderne, er ved at give dem mere og bedre indhold på alle platforme.

Hvorfor bruge content?

  • Fasthold dine følgere og kunder
  • Nye idéer og nye vinkler vækker nysgerrighed
  • Få nye følgere og kunder, der finder dit indhold interessant
  • Lav andet end slagtilbud og push-salg på dine sociale medier
  • Giv kunderne det de vil have, ikke kun det de mangler
  • Brug content og vær mere serviceminded end konkurrenten.

Content – indhold der lokker

Der er stor forskel på at sælge mælk og sælge detail-produkter. Mælk og anden konsum skal vi bruge for at leve. Alt andet køber vi af lyst eller for at løse et problem.

Hvorfor skal kunderne vælge din restaurant frem for en anden? Hvorfor er dine kjoler bedre end nabobutikkens?

Som det gode, gamle mundheld siger:
“Du køber ikke en boremaskine, du køber et hul i væggen.”

Det handler om evnen til at skabe godt indhold, når du agerer på dine platforme og medier. Du kan lære teknikken selv eller bruge en tekstforfatter til at skrive godt indhold.

Hvis du giver det lille ekstra, forærer noget af din viden væk og hjælper dine læsere, så får du loyale kunder og følgere, der vender tilbage igen og igen.

Er du løbet tør for idéer?

Alle virksomheder har godt, brugbart indhold – content – til mange, mange opslag på de sociale medier eller digitale platforme. Også din!

Du skal blot lære at se tingene på en ny måde. 

Din virksomhed har hundredvis af muligheder, som du kan skabe nyt content ud fra.

Viden, som du har glemt, kan være interessant for andre. Måske skal de skæres lidt til, omformes til nyttig viden eller beskrives på ny.

Lær det selv

kursus zigns

Skal jeg hjælpe dig?

Kim Marthedal Zigns

500 nye idéer til indhold på dine sociale medier og digitale platforme.

Du kan arbejde med content som eneundervisning, hvor jeg sparrer og brainstormer med dig,
eller du kan inviterer andre fra virksomheden til holdundervisning, så du og dine kolleger lærer at tænke godt indhold i fremtiden.

Se også Kursuskalenderen

Har du brug for hjælp i en periode?
Måske er projekthjælp noget for dig.

Kontakt mig for mere information og samarbejde